jaha, då var det skola igen!

Kom precis hem från skolan, känns piss att lovet inte var längre. Pratade nyss med mathilda och hon har en hel vecka kvar innan hon ska tillbaka till plugget.

Vaknade halv 4 igår och stensomnade vid 10 tiden, ytterligare ett täcken på att jag inte mår så bra. Iaf, trots alla timmars sömn och att jag gick upp extra tidigt (var inte det minsta trött) så upptäcker jag mitt under idrottslektionen att jag har gjort en big fail när det kommer till sminknigen. Trots att jag jobbat extra med den glömer jag det viktigaste. Maskara. Vem glömmer maskara? Det är inte möjligt?! När jag upptäckt mitt misstag kan jag inte annat än undvika det, såg inte riktigt klok ut! Hade ögonskugga, eyeliner och allt vad det heter, men ingen maskara? Dock sa mim kompis att det var först när jag sa det till henne hon såg det, så jag tror jag är okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0