FRÅGA

Fick en fråga angående priserna för ett år som utbytesstudent

Det är en hel del pengar, men det har varit värt varenda krona. Jag åkte med STS, och har varit jätte nöjd med dem. På deras hemsida står det att ett år som utbytesstudent 2012-2013 (programavgiften) kostar 72 950kr. Men då ingår inte: läkarbesök, SEVIS-avgift, visum, hälsoundersökning samt eventuell skoluniform, klubbavgifter, försäkring (obligatoriskt och kostar 7550kr), fickpengar (enligt STS kan du räkna med 1500-2000kr/månad men det beror på person till person) m.m. (Jag kollade upp priserna på deras hemsida sts.se idag den 17 september 2011. Är du intresserad att åka tycker jag du ska kontakta STS! Jag kan rekommendera den organisationen!)


N u  s i t t e r  j a g  h ä r ,  o s m i n k a d  å  r e d o  f ö r  s ä n g e n.
G o o o o d n i g h t ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0