BASKET SEASON

Nu är det inte långt kvar till basket säsongen är över. Killarna har redan åkt ut, men tjejerna åker idag till yakama (tror det stavas så) för slutspel i state. Om vi vinner, som vi har mycket stor chans å göra, så har vi tagit hem 3 state titlar i år, och det är mycket stort :) Förhoppningvis så ska jag åka och kolla på dem i helgen. det vill säga, om de vinner alla matcher och tar sig till finalen på lördag... HOPPAS!

Iaf, eftersom heaven är cheerleader ska hon åka med, så nu blir jag ensam hemma här i 3 nätter, det suger lite! Men jag kommer väl springa mina 6 miles varje dag *suck* medans hon hejar fram våra tjejer till mästare så jag antar att jag överlever. Jag menar, det är ju inte alls orättvist att hon slipper tre dagar av skola och kollar basket, och bor på hotell när jag måste upp 6 på morgonen och sedan gå direkt till träning efter en lååååång skoldag för å springa 6 miles.... inte alls!

Nä, ni ska få lite bilder från basket säsongen ist för å höra mina klaga mål pga avundsjuka:)




spirit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0