DAGEN I KORT...

Idag har dagen varit riktigt go, vaknade upp 5 min innan jag skulle åka. Fattade inte varför klockan ringde en timma tidigare än vanligt så snoozade tills jag fick ett sms av molly som sa, jag är påväg. Drog på mig kläder och sket i allt annat. Ingen lunch, inget smink, ingenting.

campainers är en "kristen grupp" du pratar om livet och ja, käkar frukost tillsammans, riktigt mysigt. Och det handlar liksom inte om GUD, mer om livet och hur det är relaterat till gud. Jag är inte "troende på det sättet" men uppskattar verkligen torsdags morgonar. Det är mysigt.

I skolan började vi ett nytt project i floral design, så var ute och letade blommor. Det är ju inte sommar här, men de japanska körsbärsträden har börjat blomma. Älskar de rosa blommorna, så dom tog jag användning av. 

Efter skolan var det blue and gold meat igen, idag gjorde jag 800 m och 100 m sprint. Annars var det mest jogga runt i typ 1 timma. Helt okej träning liksom :)

Nu ska jag äta min sista måltid innan tänderna ryker, får ju inte äta de 12 timmarna innan. Imorgon säger i hejdå till visdom. Jag är nervöööööös....

 


jag och mariah under florist lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0