FRÅGA



Haha, tack så mycket. Jag försöker uppdatera så mycket jag bara kan. Men det händer saker runt omkiring hela tiden och försöker spendera så lite tid framför datrn som möjligt. Men jag ska skärpa mig.

Angående språket. Jag tyckte det var jätte lätt att komma in i språket, du tvingas använda engelska HELA TIDEN och det gör att du snabbt lär dig och kommer in i det. Sen tror jag att man är bättre än man tror, när jag kom över var jag orolig över samma sak, men jag förstod nästa allt (slang och ordspråk var ju såklart helt okänt). Men språket behöver du inte oroa dig över. Dessutom tycker alla amerikanare att det är SJUKT coolt att du kan mer en ett språk, dom älskar din dialekt och förstor även om du säger lite fel.

Angående kläder... Mode finns inte i USA om du inte åker till en större stad. Det är jogging brallor och en t-shirt/sweatshirt som gäller i skolan. Folk går till och med i pyjamasbyxor i skolan, och då menar jag boksavligt PYJAMASbyxor. Det är väldigt vanligt med tofflor här också. Och ska jag vara ärlig har jag faktiskt påverkats lite av detta. Gillar att klä mig bekvämt och varmt så min stil har väl ändrats lite om man säger så, dock har jag inte satt på mig tofflor och pyjamasbyxor ännu... Men blir en hel del leggins/yogapants och kofta/sweatshirt om man säger så.
& Visst kan jag lägga upp en dagens outfit om det önskas.

Hoppas du får ett toppen år, är lite avis eftersom mitt år snart är slut och du har ett helt år framför dig! :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Något av de första du sa var jag kommer inte ha deras stil, jag kommer ha min:0

FANNY...

2012-03-15 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0