JOB SHADOW

Eftersom alla junior ska praoa någonstanns över en dag och det ska vara klart imorgon tog jag mig i kragen och gjorde det idag. Har haft över 5 månader på mig men ja, kännde för att vänta tills sista dagen... Var iaf hos en av mina lärare. Var en ganska go dag, gjorde inget å ja, hade två luncher så ska inte klaga. Dock har jag missat en hel del klasser pga min tand, så hade helst inte missat ytterligare en. Men jag har A i alla klasser så det är nog rätt lugnt.

idag hade vi stenhård track, 12 st 400 meters intervaller (ett varv runt tracken). vi skulle göra intervallerna under 100 sekunder, alltså gick det inte jogga runt. Å när vår tränare sa "cool down" tänkte jag. "oh no, vill inte spy i allmänheten, i'm out!". Har aldrig jobbat så hårt innan att jag spytt, men trodde seriöst att idag skulle vara den första! Men jag överlevde, jag kommer somna gott inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0