OINTRESSANT DAG

Idag har dagen varit som vanligt, lååång och kall. Vaknade till och med upp med snö utanför fönstret, först blev jag förbannad och försökte intala mig själv att jag var sjuk. Men sen när jag insåg hur vackert väder det faktiskt var så pallrade jag mig upp.

Efter skolan var det track, som vanligt. Eftersom jag joggade i en timma igår, 1 mil, var det lite träningsvärk i benen idag. Sprang upp för kullen som är som en vägg, alltså riktigt brant. (jag pallade inte springa uppför den) Och när vi kom till toppen gjorde vi ruscher, 4x45 ruscher och 4x30 ruscher. PAIN är rätt ord för att sammanfatta den träningen. Iaf, när vi joggat tillbaka till skolan gjorde vi yoga, I LIKE IT! kommer väl vara d-ö-d imorgon.

Dock är jag ganska överlycklig just nu, läste just att vi har 2 hour late start imorgon :D wihooooo...


nu ska jag glo på gossipgiiiirl :) puss å kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilken härlig och bra insikt du hade på morgonen. Den ska jag ta med mig också för att kliva upp positivt när jag ska masa mig upp till jobbet 05:15 imorgon bitti. Allt är lättare med positiv och rätt inställning. Du verkar sprudla av detta. Kram på dig!

2012-03-08 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0