HIKING

I nastan 2 veckor har vadret verkligen varit underbart har i WA. mellan 20-30 grader, klarbla himmel och stralande sol. Sa vi har passat pa att gora saker dessa dagar, forra helgen drog vi tillexempel och hikade. Riktigt kul faktiskt. Trodde inte ga i bergen var min grej, men jo. vi hikade ner for ett berg till stranden. Dar fick vi en mud-show av Heaven. Berjade med att hon stod pa stenarna, hon halkade ner i den 30 cm tjocka leran och efter detta fick vi se henne gora alltifran... kommer inte ihag ver det heter, men handhjul, USSH, kanner mig usel, glommer mer och mer hela tiden haha, och vi ska inte prata om min stavning... jag vet att den suger.
Jag vet att jag ar dalig pa att uppdatera, men jag har inte tid nu nar jagborjar komma in pa slutet av min resa. Vill njuta, inte sitta vid datorn. Men jag ska forsoka att bli LITE battre.
Och jag ar i skolan nu, darfor jag inte har de 3 sista bokstaverna i svenska alfabetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0