IN SCHOOL

Sitter just nu i skolan och forsoker jobbar pa ett video project om mitt ar har i usa. Eftersom jag ar for lat for att ga ut i regnet och filma sitter jag nu har, gatt igenom varenda facebook status och insag att det kanske var smart a blogga lite istallet.

Jag har verkligen varit usel pa att blogga det senaste. Men jag har verkligen super mycket pa schemat, ar det inte traning eller meet, sa har det varit baseball games, socceer games, forberedelser infor prom eller en massa plugg (nar jag sager massa plugg menar jag sisadar ett papper med 5 fragor, har blivit ratt lat eftersom jag vanligtvis inte har nagra laxor hehe) Och eftersom det borjar narma sig slutet pa min resa vill jag inte spendara mina timmar framfor datorn, forsoker ta vara pa dem lite battre genom att umgas med vanner a gora saker. Har ju liksom bara 1 manad och 23 dagar kvar har i staterna. Ska pa ett satt bli riktigt skont a komma hem, men pa ett satt nastan lite laskigt. Har i USA ar jag en utbytesstudent som inte behover ta nagonting sarskillt seriost. Skolan flummar jag igenom, ingenting betyder sarskillt mycket har. Det ar mest ett aventyr! Men snart ska jag hem till verkligheten... maste ta skolan pa allvar, jobb och ja!
sen maste jag bara saga, det ar endast 5 veckor tills jag traffar min underbara familj igen♥
GAMMAL BILD fran dagen innan jag lamnade sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0