LAST TRACK MEET!

Idag hade vi track meet, vårt sista. Vet inte om jag är överlycklig eller om jag är lite deprimirad över detta?! Kan inte bestämma mig. Gillar liksom inte track, så jäkla jobbigt och meeten ska vi inte prata om. "Hata är ett starkt ord, blablabla" men jag bokstavligt HATADE dem. Pinsamt och ja.... anledningen till jag är lite deprimerad är att jag vet hur jäkla bra träning det är. Den har gett resultat på massa olika sätt. Plattare (inte platt, utan plattare) mage, bättre sömn, konditionen och ja, mår så jäkla bra efter träningen. Mindre stressad å allt.. å om jag känner mig själv rätt så kommer jag knappast vara ute och springa helt själv. Aja, ska försöka, men vi får väl se hur det går! 

Om dagens meet då, blev etta i mitt heat, gjorde 200m dash! Så inte allt för illa:)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0